Politica de Retur
Condiții generale de retur al produselor vândute de balek.ro
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio informație cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate.
Dacă în coletul de retur se află produse diferite fața de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Se va alege una dintre opțiunile de retur: rambursarea sumei plătite la cumpărare sau voucher balek.ro cu valoarea produsului returnat.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, daca produsele in cauza au fost comandate de catre dumneavoastra, in calitate de persoana fizica.
In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
Important: Toate cheltuielile aferente returnarii vor fi suportate de catre dumneavoastra, iar rambursarea se va efectua cat mai repede posibil si intr un termen legal de 14 zile din data in care primim produsul inapoi.
Vanzatorul suporta cheltuielile de retur daca:
- produsul nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
- produsul nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
Pentru a returna produsele:
Solicitarea de retur se va face pe mail, la adresa mihdaniel123@gmail.com sau telefonic la 0741.464.014, specificand numarul comenzii pentru care doriti sa faceti returul.
Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.
Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului.
Returul produsului sau produselor comandate se va realiza doar prin curier, nu prin posta.
Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Asigură-te ca produsul nu este protejat de parole setate de tine și că ai șters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel încât produsul să nu conțină nicio informație cu caracter personal și să poată fi adus la versiunea inițială de software.
Returul se face cu etichetele inițiale intacte, certificatul de garanție în original (dacă a fost emis de producător/ distribuitor) și toate documentele cu care a fost livrat produsul.
Produsul trebuie să fie însotit de accesoriile și/ sau cadourile cu care a fost livrat.
Dacă ai cumpărat mai multe produse de același fel și vrei să le returnezi pe toate, asigură-te că doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se acceptă doar dacă sunt sigilate.
Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire excesivă, zgârieturi, ciobituri, lovituri, șocuri mecanice sau electrice, produsele cărora le lipsesc accesorii.
Nu se acceptă returul dacă ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, dacă produsele au licențe OEM activate.
Dacă în coletul de retur se află produse diferite fața de cele din formularul completat, după verificarea pachetului de către curier, preluarea va fi refuzată.
Se va alege una dintre opțiunile de retur: rambursarea sumei plătite la cumpărare sau voucher balek.ro cu valoarea produsului returnat.
Conform Ordonantei nr. 34/2014, privind regimul juridic al contractelor la distanta, produsele se returneaza in termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului, daca produsele in cauza au fost comandate de catre dumneavoastra, in calitate de persoana fizica.
In situatia mentionata mai sus, clientul are dreptul de a returna orice produs in termen de 14 zile calendaristice de la receptia acestuia si poate solicita returnarea sumei de bani sau schimbarea cu un alt produs. In aceste cazuri, valoarea in bani returnata sau produsul inlocuit, se refera strict la costul produselor, exclus taxele de expeditie.
Plata transportului aferenta produsului returnat sau a produsului trimis pentru inlocuire ii revine clientului.
Important: Toate cheltuielile aferente returnarii vor fi suportate de catre dumneavoastra, iar rambursarea se va efectua cat mai repede posibil si intr un termen legal de 14 zile din data in care primim produsul inapoi.
Vanzatorul suporta cheltuielile de retur daca:
- produsul nu este conform cu specificatiile din oferta vanzatorului.
- produsul nu este conform specificatiilor mentionate in comanda cumparatorului.
Pentru a returna produsele:
Solicitarea de retur se va face pe mail, la adresa mihdaniel123@gmail.com sau telefonic la 0741.464.014, specificand numarul comenzii pentru care doriti sa faceti returul.
Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.
Ambalati produsul corespunzator pentru ca acesta sa fie ferit de socuri ce pot aparea in timpul transportului.
Returul produsului sau produselor comandate se va realiza doar prin curier, nu prin posta.